loading...
abaei
امیرمحمد بازدید : 85 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نام مستند :  National Geographic – Asia's Titanic

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۱٫۱۶ گیگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند به بررسی یکی از بزرگترین و مرگبارترین فجایع دریایی جهان می پردازیم.اواخر دسامبر سال ۱۹۸۷ بود که کشتی فیلیپینی دونا پاز ، در حالی که رسما حدودا ۱۵۰۰ مسافر داشت ، رهسپار پایتخت فیلیپین شد نیمه های همان شب بود که به دلیل بی توجهی خدمه ، دوناپاز به طور خیلی اتفاقی با یک کشتی حمل گازوئیل برخورد کرد آن هم در شرایطی که هیج اخطار رادیویی برای درخواست کمک از سوی کشتی اعلام نشد برای همین هم هشت ساعت طول کشید تا گارد ساحلی متوجه مفقود شدن کشتی شود . دوناپاز در کمتر از دو ساعت در سواحل پر از کوسه فیلیپین غرق شد.بعدها مشخص شد که کشتی با سوار کردن غیر قانونی تا ۴۳۷۵ نفر یعنی حدود سه برابر ظرفیت قانونی اش بلیت یک سره تقریبا تمام مسافرانش را برای آن دنیا صادر کرده است . فاجعه دونا باز در نوع خودش مرگبارترین فاجعه انسانی غیر عمدی در تمام طول تاریخ هم حساب می آید.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

امیرمحمد بازدید : 111 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 97 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

خراطی شیوه‌ ای از تولید محصولات چوبی است که طی آن و توسط ابزار و وسایل مختلف و عمدتا به وسیله دستگاه خراطی اشیایی نظیر گهواره، پایه آباژور و ظروف مختلف ساخته و پرداخته می‌شود.در هنر خراطی اشیا به صورت متقارن ساخته می‌شود و اغلب از چوبهای نرم و اندکی مرطوب برای این کار استفاده می‌کنند. هنر خراطی از تراش و شکل بخشیدن به چوب در اثر حرکت دورانی دستگاه خراطی حاصل می‌شود. سابق بر این دستگاه خراطی مشتمل برچند ابزار دستی بود که از چوب ساخته و پرداخته می‌شد در حال حاضر این دستگاه علاوه بر تغییر شکل ظاهریش ازدو بازوی فلزی تشکیل شده‌است که با قرار گرفتن و محکم شدن حجم چوبی میان آنها، وبا چرخش چوب حول یک محور کار و با استفاده از میله‌های فلزی به نام مغار هر کدام درایجاد فرو رفتگی یا خراشیدگی خاصی استفاده می‌شوند.این ویدیو آموزشی ۱۰۰ دقیقه ای شاید اولین گام های شما در دنیای خراطی باشد.پس نخستین هدف شفاف سازی ، نشان دادن روند کاری و آشنایی با ابزار آلات ریز و درشت خراطی است.شما در آغاز می بایست بیاموزید برای برای ساخت ظروف گوناگون از چه نوع چوبی استفاده می شود.سپس باید کاملا با دستگاه مهادین خراطی که پیشتر از آن صحبت شد آشنا شوید.پس از آن برای تعریف یک الگوی عملی ، ساخت چند محصول چوبی نظیر گلدان ، کاسه و غیره را با استاد کار بلد این رشته یعنی Robert Sorby آغاز خواهیم کرد و…در ادامه می توانید این ویدئو آموزشی را به صورت رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 137 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

نام مستند : Wildest Latin America

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵*۵۲ دقیقه

حجم : ۵*۷۹۰ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : آمریکای جنوبی بطور سنتی، به مناطقی از قاره آمریکا گفته می‌شود که اسپانیایی و پرتغالی در آنجا صحبت می‌شود. اما در عمل، اکثر نیمکره غربی بجز آمریکا و کانادا و کشورهای غیر اسپانیایی زبان حوزه دریای کارائیب زیر عنوان آمریکای لاتین دسته بندی شده‌اند.در این مستند به بررسی زیستگاه های طبیعی و فوق العاده در مناطق گوناگون آمریکای لاتین در پنج قسمت مختلف می پردازیم.با تماشای این مستند انطباق شگفت انگیز حیوانات با مکان هایی باور نکردنی با شرایط زیستی بسیار دشوار نظیر رشته کوه های آند با آن سرمای طاقت فرسا ، جنگل آمازون همراه به گرمای سوزانش و… ما را بیش از پیش به حیرت وا می دارد.در ادامه مستند به دیدنی ترین مکانها خواهیم رفت و با شگفتی های بیشتری آشنا خواهیم شد.تنوع بی نظیر این جانوران ، سازگاری آنها به عنوان شاه کلید بقا و ادامه نسل این مجموعه در هر یک از این مکان ها نشان دهنده ی فرگشت بی نقص آنهاست که این خود تابعی از گزینش صحیح مادر طبیعت است…

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 123 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

HWMonitor Pro نرم افزار جهت مانیتورینگ قطعات اصلی سیستم است که شاخص های مهم سلامتی مثل دما ، ولتاژ و سرعت فن (fan) را مورد بررسی قرار میدهد. این نرم افزار اکثر چیپست های معمول مانند ITE® IT87 و IC ها سازگاری دارد و آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بررسی هسته های CPU های مدرن و همچنین بررسی کارت گرافیک در کنار هارد دیسک این نرم افزار را از نظر بررسی سلامتی قطعات بسیار قدرتمند جلوه میدهد. نرم افزار با ارائه گراف ها از دما قطعات در طول مدت به کاربر کمک میکند تا میانگین دما را به دست آورد و در نتیجه از سلامتی قطعات بیشتر مطمئن شود. همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار میتواند با استفاده از اتصال TCP/IP کامپیوترهای داخل شبکه را نیز تحت پوشش قرار دهد. در نسخه جدید علاوه بر ظاهر جدید ، قطعات سخت افزاری بیشتر مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 84 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

نام مستند : Great Planes B-52 Stratofortress

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۴۳ دقیقه

حجم : ۸۱۳ مگابایت

کیفیت : DVDRip XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این قسمت از این مستند به بررسی هواپیمای نظامی استراتوفورترس می پردازد.بوئینگ استراتوفورترس ب-۵۲ به معنی بوئینگ دژ پوش‌کره هواپیمای جت بمب‌ افکن دوربرد فروصوت از نوع بمب‌افکن راهبردی است که در نیروی هوایی ایالات متحده از آن استفاده می‌شود.این هواپیما برای حمل جنگ‌افزار هسته‌ای در دوره جنگ سرد برای ماموریت‌های تخریبی و هسته‌ای ساخته شد. بدون شباهت به هیچ هواپیمای دیگر در سوخت‌گیری‌های مجدد در مسافت‌های زیاد، این هواپیما قادر است ۳۱،۷۰۰ کیلوگرم سلاح را با خود حمل کند.تولید این هواپیما تا سال ۱۹۶۲ ادامه داشت و به ۷۴۴ فروند رسید. این هواپیمای سالخورده هنوز هم در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده قرار دارد و چندین برنامه روزآمدسازی را پشت سر گذاشته‌است….

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

امیرمحمد بازدید : 74 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

Sumatra PDF یکی از حرفه ای ترین ابزار ها جهت مشاهده کتاب های الکترونیکی می باشد که تا به امروز روانه دنیای مجازی شده است. Sumatra Pdf یک نرم افزار اوپن سورس یا همان متن باز می باشد که به صورت رایگان منتشر شده و در بازه های زمانی معین نیز بروزرسانی می شود. این نرم افزار قدرتمند علاوه بر اینکه توانایی نمایش فایل های PDF را دارا می باشد این قدرت را دارد تا فایل هایی با پسوند های DjVu ، XPS، CBR را نیز نمایش دهد. این نرم افزار یک محیط بسیار ساده و در عین حال کاربر پسند را آماده نموده است تا کاربران علاوه بر مشاهده کتاب های الکترونیکی توانایی چاپ را نیز داشته باشند. یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار قابلیت باز کردن چند سند در یک پنجره می باشد که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی با یک کلید ترکیبی از سندی به سند دیگر انتقال پیدا کنید و همچنین این نرم افزار با ویندوز ایکس پی و ویستا و ۷ همخوانی کامل را دارا می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 299 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

نام مستند : The Dino King

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم : ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 480p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :این مستند با شبیه سازی و ساخت کاراکترهای سه بعدی ، زندگی قوی ترین دایناسور شناخته شده را مورد بررسی قرار می دهد . دایناسورها گروهی از خزندگان مهره‌داری بودند که برای بیش از ۱۶۰ میلیون سال حاکم اکوسیستم‌های زمین بودند. قبل از دورهٔ تریاس (حدود ۲۳۰ میلیون سال پیش) تا آخر دورهٔ کرتاسه (حدود ۶۵ میلیون سال پیش) بیش‌تر آن‌ها در رویداد انقراض دوران سوم کرتاسه منقرض شدند…

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

امیرمحمد بازدید : 96 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 88 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

نام مستند : Attack and Capture: The Story of U-Boat 505

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۴۶ دقیقه

حجم : ۸۰۷ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :با یکی دیگر از مستند های جذاب جنگ جهانی دوم از محصولات شبکه Discovery Channel در خدمت شما هستیم.در جنگ جهانی دوم ،همانند جنگ جهانی اول، زیردریایی ها به صورت گسترده ای توسط هر دو طرف به عنوان سلاح نهایی برای محاصره دریایی، غرق کردن کشتی های تجاری ، جلوگیری از جابجایی سربازان و منحرف کردن حریف از فعالیتهای نظامی و غیره بکار گرفته شدند.از دیگر سو، زیردریایی سلاح کلاسیک جنگهای فرسایشی ، یعنی جایی که پیروزی با تحمل تلفات کمتر نسبت به حریف حاصل می شود، است. توانایی زیردریایی در حمله به هر کجا و در هر زمان، به همراه غافلگیری و نتایج خردکننده، آن را به سلاحی بسیار موثر تبدیل می کند که در آن تعداد اندکی خدمه ی توانند تا هزار نفر خدمه یک نبرد ناو را ناکار کنند و برای مهارکردن آنان تعداد زیادی شناور سطحی مورد نیاز است. در روز چهارم ژوئن سال ۱۹۴۴ ، جنگ جهانی دوم کماکان در سراسر اروپا در جریان بود.کاپتان دنیل گالری و مردان او در نیروی دریایی آمریکا کاری غیر ممکن را ممکن ساختند و یکی از زیر دریایی های آلمانی و کارکنانش را اسیر کردند.زیر دریایی های آلمان تحت فرماندهی کارل دونیتز یکی از فرماندهان قدیمی و کهنه کار آلمان در جنگ جهانی دوم بسیار موفق عمل کرده بودند.این زیر دریایی ها با از بین بردن تجهیزات ترابری و لجستیکی ارسالی آمریکا به بریتانیا فضای جنگ را به کلی تحت الشعاع قرار داده بودند. از سال ۱۸۱۵ به بعد این این نخستین باری بود که نیروی دریایی آمریکا پس از درگیری در دریاهای آزاد یک نیروی بیگانه را اسیر می ساخت.در این مستند با اعضای خدمه هر دو طرف یعنی آلمانی و آمریکایی مصاحبه هایی جذاب انجام شده است و حاوی اطلاعاتی مفید از بزرگترین ناوگان زیر دریایی تاریخ است.گفتنیست این زیر دریایی (U-Boat 505) همکنون در موزه علم و صنعت شیکاگو قرار دارد….

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از خدمات سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 1,133
  • بازدید کلی : 16,606