loading...
abaei
امیرمحمد بازدید : 97 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa Kalahari

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

حجم : ۸۲۷ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :مرلین ژوزف بلژیکی بود که در سال ۱۷۶۳ اسکیت را اختراع کرد. اما در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ بود که اسکیت رواج بسیاری پیدا کرد و پس از عرضه اسکیت های in line که هر ۴ چرخ آن در یک خط قرار داشت. اسکیت های دیگری نیز به وجود آمدند و باعث شدند تا ورزش اسکیت دارای زیر شاخه ها و بخش های مختلفی شود.در این مستند به ورزش اسکیت برد می پردازیم.این نوع اسکیت از یک تخته چوبی با چهار چرخ تشکیل شده و میتوان از طریق چرخ هایش اسکیت را به سمت چپ یا راست خم کرد. این ورزش یکی از سخت ترین رشته های ورزشی است و دارای حرکات نمایشی زیبا ، اما سختی است. Daniel Way نامی آشنا برای دوست داران ورزش اسکیت برد است.او در این رشته یکی از بهترین ها در جهان است.به همین سبب در سال ۲۰۱۲ مستندی که پیش روی شماست برای به نمایش گذاشتن مهارت ها و توانایی های شگفت انگیز وی که شما را به هنگام تماشا روی صندلی میخ کوب خواهد کرد ساخته شد.در این مستند پس از بررسی دوران کودکی دنی ، جایی که پشتکار و سخت کوشی در کنار عشق و علاقه به این ورزش او را در یازده سالگی به اولین عنوان ورزشی اش رسانید به رکورد جهانی او یعنی پرش از روی دیوار چین با اسکیت برد خواهیم پرداخت…

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 70 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)



نام مستند : Lionel Messi 91 Goals in 2012 World Record

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم : ۸۵۰ مگابایت

کیفیت : HDRip XViD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند مجموعه ۹۱ گل لیونل مسی در سال ۲۰۱۲ را مشاهده خواهید کرد که باعث ثبت رکورد جدید در دنیا شده است . مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند…

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 114 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری آنتی ویروس و محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار میگرد ، زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام میکند. این نرم افزار میتواند انواع viruses, trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 99 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد. 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 172 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

امیرمحمد بازدید : 61 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

SSDlife Pro نرم افزاری مخصوص هارد دیسک های ssd است. هارد دیسک های ssd به دلیل سرعت بالایشان این روزها مورد توجه کاربران حرفه ای قرار گرفته اند و مصرف آنها رو به افزایش است. مانند تمامی هارد دیسک ها ، این مدل از هارد دیسک هم نیاز به مراقبت و بررسی دارد. نرم افزار SSDlife Pro یک نرم افزار مراقبت و بررسی کامل هارد دیسک های ssd می باشد که با بررسی و آنالیز رفتار و وضعیت هارد دیسک ، به کاربر کمک میکند تا در نگهداری و افزایش طول عمر آن نکات لازم را رعایت کند. این نرم افزار در واقع به شما کمک میکند تا از خرابی های احتمالی و مرگ هارد دیسک خود مطلع شوید و سلامت آن را زیر نظر داشته باشید تا اگر احتمال خرابی و از دست رفتن اطلاعات افزایش یافته بود ، نسبت به تهیه نسخه های پشتیبان اقدام کنید. این نرم افزار طول عمر هارد های ssd را محاسبه خواهد کرد. این نرم افزار با آنالیز و الگوریتم های هوشمندی که در خود جای داده است ، طول عمر هارد دیسک را محاسبه خواهد کرد ، البته این طول عمر بسته به استفاده ای که از هارد دیسک میکنید ، متغیر خواهد بود. این نرم افزار با فعال بودن در پشت صحنه ویندوز ، هر ۴ ساعت یکبار با بررسی داده ها سلامتی هارد دیسک را بررسی خواهد کرد و با استفاده از تکنولوژی S.M.A.R.T این داده ها را تخمین زده و اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربر قرار میدهد. همچنین این نرم افزار ، اطلاعات کاملی از هارد ssd به کاربر خواهد داد اعم از مدل و سازنده trim پشتیبانی شده در هارد دیسک که این اطلاعات مفید خواهند بود. در مورد پشتیبانی از هارد دیسک ساخت شرکت های مختلف نیز ، این نرم افزار از اکثر هارد دیسک شرکت های معتبر نظیر intel , adata , kingston , wd , patriot , ocz و… پشتیبانی خواهد نمود.

امیرمحمد بازدید : 140 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند.

بعد از امکانات ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

امیرمحمد بازدید : 115 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند.

استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از خدمات سایت راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,132
  • بازدید کلی : 16,605